Tuesday morning

Klockan är 08.14 och jag o Jakob har varit vakna i över 2 h.
Jag är alltså uppe tidigare en dag på lovet än när jag går i skolan! Suck, va meningslöst.
Helgen har varit supergalen och ändå sover man inte mer än såhär! Jakob har typ blivit förkyld o legat o låtit hela natten för att han inte kan andas. Jag vet att det är synd om honom men va har ja gjort för ont? Att han inte lär sig något. Norge är inte bra! Han ska stanna här i Sthlm med mig hela tiden så blir han inte sjuk=) Har haft massa gigg i helgen, med start i fredags.Oj Oj, vi gjorde succé på alla gigg! Trots att ingen av oss kunde låtarna, så satt allt som en jävla smäck på giggen. Repetitionerna söög ju verkligen så humöret innan konsertdags var inte på topp kan jag ju säga.
Min mage kurrar och mitt huvud värker. Cissi ska komma hit någon gång idag så ska vi dra på stan o sän laga middag o så, de e ju liksom In Flames på Annexet imorn! YAY! Så jag måste skicka hem sjuklingen snart så vi brudz kan leva tsm i harmoni.
Paula & Mimi -grejen orkar jag inte ens kommentera. Så drygt är det.
Det bästa med allt de är att Gurra, Freddan, Jakob o Thom oxå tyckte att dem betedde sig som största bimbosarna redan innan jag har yttrat mig om deras förargelseväckande beteende. Tack o lov för de! Jag älskar mina killkompisar såå mycket! Tobbe däremot.. suck. Han kan bara ta sig. Orkar inte nämna de heller. Alla som behöver veta de, vet de redan.

Frågan är om man ska sätta sig o läsa lite William Golding o sen käka eller om man gör tvärtom?:S En sak kan jag ju bara meddela, Flugornas herre är GAAALEEET mycket bättre på engelska än svenska. Originalspråket är så jävla mycket starkare. Det borde fan vara förbjudet att översätta böcker. Det blir fan alltid sämre.

aja, Ciao amigos. hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0