Torsdag

Hej!
Har precis kommit hem från träningen.
Oh, what a day!
Började dagen med att lyssna på Anders & Ivar som btw diggade min "Grå Bandet"-idé fett hårt o t.o.m. köpte 2 st! Sedan var de bara o pracka på ett band på varenda lärare, o ja har sålt 2 st till nu också:P
Tror inte vi vinner hela skiten, men va fan en biobiljett kan jag vara utan. Fast de där med äran vore jävligt nice.
Vi har då ett s.k. solidaritetsprojekt då vi ska samla in pengar till Unga Hemlösa i Sthlm. Vi stod på Plattan, de va nog de största hindret vi hade. Jag o Cissi stack vid tolv när vi insåg att de bara var vi som jobba o de andra satt på Burger King. De va ju lagom metal liksom! Då tog vi banden med oss o stack xD

På tåget på väg hem fick jag ett av mina mycket eftertraktade "impulsinfall". "-Cissi, ska vi gå av i Jakans centrum?", sa jag.
"- Aa, visst! svara Cissi"
Så skönt o få sånt ibland, trots att de innebar att jag har fetaste listan med grejer jag måste köpa. LOL! De blir typ 1200 allt tsm.
Anyway, så är de bara typ 20 h kvar tills jag får träffa min älskling igen! YAY! Som jag har saknat den människan! Gah, de e helt insane asså! Min söta Jakob har överlevt en heeel lååååång vecka i Norge, tycker verkligen synd om dig babe!:/
Imorgon får vi iaf träffas igen, o repa o sen ha konsert:P Lol, de kommer bli kul. Zlatan kommer ju vara där också:)
De e liksom jag o Zlatan som blir kallade för våra förnamn när alla runtomkring oss kallas för sina efternamn. Det måste ju syfta på något?:P När två talangfulla människor har ytterligare något gemensamt?;P HAHA , Det var ett skämt för alla er som inte förstod de.
Är på förvånansvärt bra humör faktiskt:)
Har nyss dragit iväg ett mail till Chefredaktören Mikael på Sthlm City, tänkte att han kunde se till att gråa bandet uppmärksammas lite.
Tycker nämligen att det är ett mycket fint initiativintagande av en vanlig gymnasieelev som har absolut 0 påverkan på vårt samhälle.
Vore fint av City om de vill/vågar ta upp något sånt. De har ju faktiskt ingen anledning o tacka nej.
O gör dem de har jag något fint o ta upp med de högre makthavarna. Om (jag kommer inte riktigt ihåg om de e 2/3 delar eller 1/3 del) 1/3 / 2/3-delar av sthlmarna känner till Grå Bandet, får jag typ ensamrätt på de. Då slipper jag ansöka om dyr patent. Snabb PR för mig om City är snälla imorgon när Micke läser sitt mail. Vi ber till GUD! Vi ber alltid till Gud när vi något vill ha.

VA FAN!? Jag hör Ebba Grön från tv:n. Fuck, jag avskyr punk. Speciellt svensk punk!
 Aja, synd o förstöra mitt första "positiva" inlägg på länge med en avslutning som innehåller orden "vafan" o "fuck" så jag tänkte försöka knyta ihop säcken här någonstans o knyta mig själv också. Fast för ska jag ringa Cissi o sen ska jag skicka godnatt till Thom o sen ska jag prata med Jakob o sen ska jag skicka godnatt till Jakob o sen ska jag.... o sen sen sen... o sen... ska ... jag.... zz... sooovva....zzzz..,. snark...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0