onsdag den dryga i okt

Jag måste bara säga att jag har världens finaste och bästaste pojkvän i hela världen! Byter inte ut dig mot något, Jakob.
Imorgon ska vi träffas och fira 11 månader:*
Älskar dig och jag saknar dig redan!

Jag orkar inte ensemble om de ska vara som de va idag. Det säger jag bara.. Alla ni som var där vet nog vad jag menar...Särbehandling är inte okej av något slag och jag ska ge det ett sista försök att ta tag i skiten. Orkar verkligen inte bli behandlad illa för att vissa av våra lärare inte kommunicerar med varandra. Det är alltid enklare om man har samma lärare varje lektion som ena ensemblen faktiskt har, all vår tid går åt att förklara vad vi gjorde förra veckan med den andra läraren. Suck, inte konstigt att man aldrig utvecklas som grupp när vi är "stuck in a fucking moment" liksom. Blir så förbannad när jag tänker på det. Det finns absolut ingen som helst anledning till att vi ska ta sån skit bara. Och inte med detta, dagen inleddes med att man fick stå och frysa häcken av sig utanför riksdagen och bara vänta på att få bli insläppt. suck, kvart i sex gick man upp till absoult ingen nytta. Speciellt inte när man ligger efter i både föregående och nuvarande projekt. Hade iof några härliga moments med Cissi på stan under lunchen men em förstörde såklart dem ganska rejält. ("Köpte" massa sminkborstar o ögonbrynsfix bla o en lovemetal-"dekal" som jag stryckte fast på mina svartvita Converse)
Träning om 27 minuter och ledig imorn. Måste panikskriva mitt tal så att jag förhoppningsvis bara ligger efter med en deluppgift i förra projektet. Sen ska vi in o repa på söder vid 18-tiden. Sen är det fredag och förhoppningsvis kan jag mitt tal så pass bra att jag faktiskt kan genomföra det och prestera minst VG+ o sen ska jag gymma.
Efter det ska jag på stan och beta av några av de grejer som står på min inköpslista:
- Röda Converse, Shoeline                                                                       699:-
-Pajlettopp, Lindex                                                                                      199:-
- Satanistörhängen, Punktshop                                                                99:-
- Nattlinne, H&M                                                                                           179:-
- Läppiercing Ring, Punktshop                                                                 79:-

Börjar med det dyraste, tar nog bara skorna på fredag så väntar jag med de andra tills lovet när pengarna har kommit också;)

nee, nu måste jag dra.
<3 Sundström is da shit and he knows it.

btw, jag spikade totalt på Masterclassen igår;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0