Måndag den 20/10

hej.. hur mår ni?
Jag mår helt okej trots helgens alla turer.
Helgen inleddes med ett besök i stan efter examinationen (som faktiskt gick rätt bra) med Cissi, ja köpte mina skor=) Sen insåg vi att vi ville festa, fixa cigg,  så vi drog hem till mig o fixa sprit o jag bytte om för att sedan dra till Cissi o äta o byta om. Sen tillbaka till kallhäll för o möta Gurra o dra hem till Ville där vi kunde festa. Det var rätt kul faktiskt, trots vissa moment som vi hade klarat oss bättre utan. Sen "sov" vi hos Gurra. Min mamma trodde jag sov hos Cissi o Cissis föräldrar trodde hon sov hos mig som vi alltid brukar göra. På lördagen va jag o Cissi hemma hos mig o hade de mest mysigt med typ 5 miljoner dvd-filmer, käk o ansiktsmasker. Vi har haft riktigt trevligt faktiskt, fast ja, jag måste erkänna att jag har lite dåligt samvete över Jakob. O nu är han i Norge o jobbar. Måste verkligen kompensera honom i tusenfald.

Nu sitter jag o gissa vem? Jo, Cissi såklart. Som vanligt. I skolan och har som vanligt ingenting o göra eftersom att ingen av oss kan jobba i skolan. Det är bara massa störningsobjekt överallt o allt vårt arbete är på datan hemma. Jag vill bara hem, men jag kommer aldrig komma hem för vi har 2 dryga lektioner kvar i skolan o sen ska jag repa. utan trummis. det kommer gå JÄTTEbra!

Saknar dig, Jakob.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0