31 okt -08

Herregud vilken natt!
Träffade Freddan vid typ halv nio o vi satt i någon trappuppgång o drack bärs. Väntade in Jessie som kom dit, vi drog tsm till Pub Banken o jag sjöng lite nice karaoke:P Sen drog vi med sista tåget in till Sumpan o gick på krogen där o drog sedan vidare med nattbuss till centralen o gick till Gamla Stan där vi träffade massa folk utanför Medusa:P Va en jävla rolig kväll faktiskt. Om vi bortser från killarna som spydde hela vägen från TC till Viksjö, vilket i sin tur ledde till att jag spydde så fort jag hade gått av bussen. Jag blev så jävla äcklad!
Sitter o lyssnar på The Båtten Is Nådd, just nu. Vet att den är gammal o sönderspelad men jag kan inte hjälpa de. Den stämmer så jävla bra på mig just nu. Det är dock inte dagens låt! Bara en liten notis;) Till dagens låt hade jag något helt i åtanke:)
Mamma är ledig idag så hon och jag ska nog ut o fika eller nåt sånt. Helvetesväder bara. Jag hoppas verkligen de finns någon soft Halloween-fest imorgon kväll. Trodde Cissi o jag typ hade bestämt att vi skulle umgås under Halloween men nu verkar hon hellre följa med Johan på fest V-ås. Aja, jag har iaf Jakob, Thom, Freddan o Paula som jag har lovat träffa också.. Om inte annat blir de väl krogen imorn också.
Känner så starkt att jag inte orkar med mina deprimerade vänner. Orkar inte höra på deras snack om hur fula de är o sånt. Vill vara stöttande, men de har liksom gått för långt. För när man frågar vad som har hänt får man bara svaret "allt" eller liknande. Nä, vadå svårt o kunna hjälpa till?! Söker de bara uppmärksamhet eller vad är frågan om egentligen? En person som säger att den ska ta livet av sig minst en gång i månaden är ju lite svår att tro på. En vacker dag tar den personen sitt liv och JAG kommer inte tro på denne. Död är inget skämt o ni som läser detta vet med er om ni har betett er på detta vis mot mig eller inte o jag ber er att snälla tänka efter ett steg längre nästa gång.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0