30 okt-08

Godmorgon!

Måste bara börja med o säga att In Flames o Sonic Syndicate igår var grymma!<3

Ska iväg på fotbollsskolan nu alldeles straxt, kände bara att min uppdatering sög o att ni förtjänar ett inlägg minst varje dag.

Ska antagligen byta till vinterdäck på bilen med killen sen o så ska jag försöka hinna titta förbi mitt kommande jobb på Kungsholmen:) Måste göra ett gott första intryck;)

Fan va trött o sliten jag e! usch.

hm, de va längesen ni fick någon bild...  tycker faktiskt ni förtjänar de:)

Såg mina exkompisar på pendeln hem igår, de va skitfulla o skitfjortis. Fan va ja inte pallade, speciellt inte med tanke på hur dåligt humör tjejgänget innan hade fått mig.

aja, bilden var de

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0