11 månader

Firade 11 månader med älsklingen idag!! Åh, en månad till och vi har alltså vart ett par i 1 år! Asså fattar ni? Ett helt jävla år! Jag tror inte jag fattar själv.

Har haft studiedag idag... har skrivit talet men jag kan det absolut inte utantill så jag e lite smått nervös...
Sen träffade jag Jakob o vi åkte in till de andra killarna på Orion o repade. Det gick riktigt bra faktiskt, alla gjorde jävligt bra ifrån sig så vi va bara där i en dryg timme o åkte sedan hem till mig:)
Eftersom att det är 11 månader så ska jag o Jakob försöka fira lite inatt, det riktiga firandet får vi ta till helgen eftersom att jag är så sjuk stressad över morgondagen. Ska träna med Cissi klockan 9, examination 10, matte 11, o sen på stan för att Cissi ska pierca snakebites oså ska jag köpa mina efterlängtade röda Converse! Thom ska tydligen också på stan imorn, fan. No offense, men asså jag orkar inte honom för tillfället. Han är ursöt och snäll oså på alla sätt och vis men asså... nej.

Jag får inte glömma o göra musikteorin i helgen heller... o så kanske jag ska höra av mig till mormor, kanske tom borde hälsa på henne? o på söndag lär Micke höra av sig... han vill att jag ska komma till honom någon timme. Varken jag eller Jakob har problem med att träffa vi själva eller vår respektive träffar sina ex då vi litar fullständigt på varann och då varken jag eller Jakob brukar ha kontakt med våra ex eftersom att de alltid har tagit slut i samband med bråk o därav har man förlorat kontakten med sina ex men Micke... Va fan ska vi ses hemma hos honom för? Asså ursäkta men våldtäkt nästa. Känner inte för det, o de gör inte Jakob heller...

Nej, fan va jag svamlar. Vi hörs! Måste krypa till sängs o mysa med Jakob.

önska mig lycka till imorn<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0