Light this endless dark

Sitter hemma med Jakob, som inte kan koncentrera sig på något annat än alla låtar som ska repas ikväll-_-
Min annars så söta pojkvän har förvandlats till en stressbitch. Han ska få gottgöra gånger tusen ikväll:P Trots allt vi hann med inatt o för 10 min sen:) men ändå. Orkar inte folk som tar ut sin stress/ilska/frustration på fel människor. Känner bara att de e lite waste of energy, o waste on my humör.
Höll på o lacka satan på en jävla brud på pendeln på väg hem idag också.. Hon bor i Kallhäll. Hon är alltid på mina tåg, framotillbaka varje dag. O jäveln ska envisas med o sätta sig så nära mig som möjligt! Va fan e de för jävla skit? Det är inte så att hon liksom är diskret o kör stenhårt på att "nämen, de e ju slumpen! Oj what a surprise!" liksom, nää. Fan heller. Hon är alltid lika jävla rättfram när hon kikar ned i min väska o trycker upp sitt öra framför munnen på mig när jag pratar. Hur fan e vissa funtade egentligen? (förlåt alla svordomar, men jag har en aggro/trött-dag)
Borde sätta igång o läsa eller plugga eller plugga låtar eller vad faan som helst! Göra någon slags nytta, men jag har som lagt allt de bakom mig o vill bara göra allt som e kul. Har hela mitt liv varit den duktiga bruden som alltid gjort vad hon ska, e lite less på de. (eller om ja ska va helt ärlig, har ja inte alltid varit den duktiga som har gjort de hon ska, utan jag har alltid varit den duktiga bruden som har gjort de hon ska samtidigt som jag e en mästare på o ha roligt) Men nu vill ja alltså bara ha kul! Varför är inte livet bara KUL? Fan va de hade underlättat för människor! Hur många känner man inte som på något sätt är missnöjda med livet?

Gud, jag är besviken.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0