Oså var Gbg 08 över...:´(

Hej igen!

Nu är man klar med kursen, endast frukost och sluttest väntar imorgon innan man får bege sig hem igen. Jag längtar!
Har inte kunnat varit här på schysta odds faktiskt, har inte gett 100 % direkt.
Mina tankar har varit hos Jakob och jag har fått en total blockljus-fetisch!
Såg att dem säljer vita 20cm blockljus på IKEA för 9:- ljuset! Helt galet billigt!
Och pysslig som jag är ska jag självklart göra min egna adventsljusstake till Jacke som han ska ha hemma i lyan.
Mm, det kliar i fingrarna på mig, vill bara åka o köpa allt mysigt, ska dekorera dem med änglar och skriva fina saker som "Always and forever " & "From the bottom of my heart" och sånt vackert.
Men men, kursen är iaf praktiskt taget över och snart får jag återgå till mitt vanliga liv.
Alla kommer hem imorn, verkligen alla. Ingen har ju varit hemma i helgen, alla har varit i typ Dalarna eller i Täby eller Gbg eller överallt bara inte i Sthlm. Lustigt de där (och ja, jag vet att Täby är typ sthlm men ni vet vad jag menar, dem som är i Täby i helgen är alltså inte såna som bor där i normala fall:p.. inte än)

Funderar på om jag ska dra upp den svarta julgranen i rocklyan också eller om det faktiskt är liite för tidigt? Vad säger ni?:p

Måste ta mig till Rusta också och köpa två paket ljus (1st röd/1st vit) där får man nämligen 8 st ljus för 9:-!!
Hur billigt som helst, och jag är ju ljusfantast. Brinner säkert ned 5 ljus i veckan! Speciellt såhär års. hm, låt oss se.
Vad har jag mer skrivit ned på inköpslistan? Tänkte ta mig till Indiska och se om jag kan hitta något fint att ha på bordet till mormor eller mamma, om inte mamma ska få något i klädesväg och om inte mormor får något i hygienväg dvs:) Jo, syrran ska få en galet snygg klänning från Gina Tricot, den kostar bara 149:- and look like a million dollars baby;P så värt de.
Helt o hållet hennes stil.
Sen får vi se om jag ska ge Cissi ett parfymset eller typ 1 kg godis.. har inte riktigt bestämt mig, i vilket fall som helst kommer Rusta bli min bästa kompis. 
Jakob får ett parfymset och ett armband + att vi ska till Finland och har sagt att vi köper varann grejer där istället.
Tänkte dra med honom på någon riktigt mysig restaurang och bjuda honom på middag, tror han uppskattar det mer än om jag skulle köpa något klädesplagg eller så (förutom de galet heta Calvin Klein kalsongerna jag redan har köpt åt honom då:D).
Det kommer köpas både ätbara och icke ätbara saker på tisdag:d Åh, jag blir galen! E på riktigt shoppinghumör!

Dessvärre ska man klara av ett matteprov på tisdag förmiddag innan dess också.. vi får väl se hur de går.. Borde gå bra eftersom att jag tycker om matte oså men bara själva tanken på prov gör mig stressad. Är inte riktigt en provmänniska. Är inte så mentalt stark xD

Det är helt sjukt va tiden går fort. Om drygt en månad är det jul och om MINDRE än en månad har jag jullov. Innan dess ska allt julshoppande och pyntande vara klart:s hur ska man hinna? För att inte snacka om alla konserter och repetitioner! Det kommer bli så sjukt stressat. Har typ 7 Luciatåg också..Damn. Å andra sidan har man klarat av det i mer än 6 års tid, så varför skulle jag inte klara av det i år?

Ser faktiskt fram emot nästa helg, kommer bli roligt med konserten på 1:a advent. Gustav ska vara ängeln Gabriel och jag som Maria, Jakob sjunger solo på O helga natt och massa andra mysiga saker. Hoppas Jakob sover hos mig på lördagkväll så vi kan stiga upp i ottan och laga de traditionsenliga lussekatterna på söndagmorgon:) då kan vi ta några bullar med oss till repet o gigget:) YAY! Jag måste komma ihåg min lilla glasstjärna med värmeljus i btw.. Den är nämligen en viktig attiralj i vår show.

Hm, jag vet att jag har popcorn i min bag. (Hör till att man har med sig massa snacks när man är på "cup" eller läger:P) frågan är om jag ska poppa dem?:p

Jag är törstig iaf, ska dricka typ 2 liter vatten känner jag. Man blir rätt sliten efter att smygdricka bärs på toan o verka som att inget har hänt liksom:p (inte smart)

Fett skönt att jag har bloggen, min iPod klarar nämligen inte av minusgrader så den har totalt hängt sig, tur att man har en blogg full med massa bra musik o en data liksom:) bara o plugin med lurarna o rocka loss i natta;)

Jag skulle kunna skriva i en evighet, har redan gjort de märker jag.

Tror jag ringer Jakob istället=)
älskar er!
Ses imorn
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0