torsdag

Hej! hur mår ni idag?
Jag är så fruktansvärt trött..orkar verkligen ingenting idag. Har dock lovat att köpa lite klappar idag, måste hitta något till mor o syster.=/
vilken bra kväll och hemsk natt jag hade igår... började med att jag lagade middag till mig och Gurre som kom hem till mig och sedan satte vi på lite bra musik och drack lite gott. Sedan var det träning för min del och Jakob hämtade mig och vi åkte hem till Vås. Ett problem bara, jag vet inte vad det berodde på men jag drömde så sjukt knasiga mardrömmar. Inte roligt. Jag drömde att jag blev jagad av alla i min närhet. Jag låg och skälvde av rädsla hela natten för att sedan gå upp  typ halv fem för att åka till sthlm.-_-

Sitter i skolan på ett  arbetspass nu, den här dagen kommer vara exakt lika meningslös som alla andra lektioner den här veckan. Det enda jag faktiskt kan göra något på är samhällskunskapen, som är ett sånt ämne jag ska be nina ge mig svårare uppgifter i. Precis som svenskan och engelskan, för vill jag utvecklas måste det bli på det sättet. Annars vill jag bara tenta av skiten. Sh a är precis det jag gjorde hela högstadiet och svenska o engelska b är ämnen som går väldigt lätt för mig i vilket fall.

Funderar på om jag ska börja skriva epokerna, eller åtminstone skriva ut lite information så att jag kan läsa det på vägen hem och sedan bara sätta mig och skriva. Borde skriva ut alla låttexter till ensemblen också.

Senare blir det gymmet och sen shopping som sagt=)

Hörs<3
Dagens, soon....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0