Tisdag 18/11

Hej!
Först och främst vill jag bara tacka alla söta människor för alla fina kommentarer ni skriver:) alltid lika uppmuntrande och det riktigt värmer! så tack Emma, Sandra och alla andra små nosar<3

Har inte haft en speciellt bra dag idag iof.. den började med att jag inte fann mitt sl-kort och sedan med att mitt tåg till skolan var över en timme försenat. YES! -_-
Oså gick de åt helvete på uppspelet med sången. Inte nog med det så sög vädret också...

...ja, jag vet. Jag klagar som värsta pms-barnet. (jag har faktiskt mens iof:P)

Har faktiskt varit lite duktig också, har pluggat matte i mer än 2 timmar. Känner att jag får försöka lägga tiden på det jag faktiskt kan istället för o slösa den på någon meningslös musikallåt..

Köpte en Marabou Amigo 200g osså:P kände att jag behövde bli på lite bättre humör. Hjälp vad god den är!! Riktigt livsfarlig, har ni smakat den? Det är ett ärligt uppåttjack:P

Imorgon ska vi lägga fram alla låtförslag till februarishowen. Jag har bara 2 st än så länge, det är som jag nämnde igår. I Could Be Wrong med The Starting Line  (jag och Rebecka) och sedan även Breathing Easy med Sugababes som jag, Rebecka ioch Adelé vill sjunga. Så nice kommer de bli tror jag. Bara tre röster och en klassisk akustisk gitarr. Can´t wait asså:D

Måste återgå till plikterna snart, annars blir mor vrång. Har tyvärr lovat att plocka in disken och skala lite potatis:( sen blir de träning:) första handbollen på ett bra tag:) Men först, en dagens låt:)


älskar er alla!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0