Tidsfördriv

STEG 1
skostorlek: 37
civilstatus: Busy
höger eller vänsterhänt: höger
kär: Ja, i Jakob

STEG 2
skor som du bar idag: Röda Converse
dina svagheter: Knipa käft
rädsla: Att bli en av de andra.
målsättning: Musikhögskolan i Sthlm

STEG 3
första tanken då du vaknar: Är Jakob vaken?
innan du somnar: På vad jag ska tänka på för att bli trött
när du ser killen du gillar: Pirrar hela min kropp och jag får andnöd. Fan va jag älskar honom.

STEG 4
pepsi eller coca cola: cola lätt!
mc donalds eller burger king: Donken i mitt hjärta:P
adidas eller nike: Men fy.
lipton ice tea eller nestea: Glögg?
choklad eller vanilj: VANILJ!

STEG 5
svär du? Ah
sjunger du? Absolut:)
strular du runt? Nej!
röker du? ... ska bli slut med det...
gillar du skolan? Ibland.
tror du på dig själv? Ja :)
kommer du överens med dina föräldrar? De beror på om man kan kalla dem för föräldrar...

STEG 6
har du under den senaste månaden:
rökt? Men, ja...
shoppat? mm, trots att jag inte borde:/
ätit en hel skål müsli? nopp
ätit sushi? Jaops, o mer blir de imorn:) @myplace
stått på scen? Självklart:)
skejtat? Neh
bakat?  Tror inte de xD
stulit något? Neh

STEG 7
har du någonsin:
blivit kallad hora? Mjo
blivit nerslagen? Neh
varit full? Ja!!
strulat med mer än 5 personer? Jo

STEG 8
i framtiden:
namn på barn? Ska inte ha barn... Damn it
hur vill du dö? Gärna nu, tack
vad vill du bli när du blir gammal? Jag och Cissi har våra planer :D  Trots att dem skiljer sig lite från vad jag egentligen hoppas på...

STEG 9
antal människor du skulle ge ditt liv för: 2
antal CD-skivor du äger: FÖR MÅNGA!
antal piercings: Öronen...
Antal tatueringar:  0 (än! vänta bara)
hur många gånger har du varit med i tidningen? Oj, de kommer jag inte ihåg. 3 kommer jag på på rak arm, nog fler.
antal saker jag ångrar: 2 personer iaf.. i övrigt står jag för allt och vägrar ångra ett skit.

Kommentarer
Postat av: linnea

Ha en underbar dag :) !

2008-11-07 @ 21:38:47
URL: http://linneahaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0