Måndag 3 nov 2008

Hej!
Har ni en bra dag? Det har inte jag. Såhär jävla trött har man inte vart på länge..huvudvärken dunkar i skallen o magen vrider och vänder sig. Fan va de suger o va tillbaka i skolan igen. Jag orkar  inte, ja vill inte. Ska alltså vara klar med min engelska roman tills nästa vecka, o va redo o göra diskutera i en bokdiskussion o ha en skriflig bokanalys. DET KOMMER FAN INTE GÅ! O inte nog med de, vi ska hinna göra typ en miljon grejer innan dess!
Fan va less jag blir.
Jag är röksugen också. Jag ska gå hem efter ensemblen, Jonas skulle döda mig om jag kom till teorin utan att ha gjort läxan ytterligare en vecka.
Jag är så jävla stressad. Det enda jag har gjort någorlunda bra idag är att jag faktiskt har plankat hela Endless Dark! "Jackob" kommer bli JÄTTEGLAD! xD

Det springer runt massa jävla dansfjortisar i gröna sparkdräkter bakom mig! Fan, kan de dö? Jag orkar inte. De tror sig äga hela skolan o allt annat mellan himmel o jord också för den delen!
Btw har jag typ sagt hej till typ 4 pers idag. YES! Jag ÄLSKAR min klass. Precis som den älskar mig. (JAG VA CYNISK)

Nu ska jag gå till matsalen o äta något äckligt. Men vi hörs senare.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0