Måndag 24/11

Hej!
Idag hade vi första samhällskunskapen i det här projektet. Det va aslätt! (samhällsekonomi, en inriktning jag skulle gått om jag inte hade beslutat mig för musik)
Sen sket jag och Cissi i matten eftersom att vi båda ligger långt före ändå. Matteprov imorn, förhoppningsvis första lektionen, annars vet jag inte vad jag gör...ska shoppa julklappar imorn så jag måste dra efter passionen..(vi ska btw börja med notläsning, gruppvis) Fan! Jag kan redan läsa noter! Orka göra de igen, speciellt när jag hade hoppats komma ifrån skolan vid halv ett, men nej då. Nu lär jag inte komma därifrån förrän tidigast 14 i vilket fall... fan.-_-

Gurre kom aldrig på repet idag, han hamna tydligen i fajt...Så nu får inte han vara ängeln Gabriel, utan det ska "Jagge" va...Fan:p jag ska alltså vara Maria och min kille ska va Gabriel. Det är ju så vackert som det kan bli.. kommer börja gråta på scen. <3 Har konsert kl.18 på söndag i St Lukas kyrka i Kallhäll (Norra sthlm) för alla som är intresserade. Kommer bli jättemysigt och BRA! Det är som perfekt att det är 1:a advent också:) Däremot vet jag inte hur bra jag kommer må xD Har blivit bjuden på fest på lördag, av Freddans mamma! Ska tydligen va lite middag oså eftersom att Freddan fyller 18 om en vecka:) (det är en överraskning till honom så tjalla inte;p)

Nej, nu är jag så trött så trött. Och har en klängig pojkvän vid min sida som behöver sin dagliga dos av kärlek nu;)

Dagens, straxt

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0