Fredag 7 nov 08

Och så får man ett sms med texten:


"Hej Soul 2! Vi behöver ha ett extrarep inför dagiskonserten. Det blir nu på tisdag 16:00 i  Stora salen. Ses på måndag, trevlig helg! / Tobias & Lotten"


Och jag som inte har något solo/replik eller roll tänker då genast? OH NO!!! Säg inte att de ska bli ytterligare 3 timmar av helvete som i onsdags när en jävla regissör var på vår ensemblelektion och endast gick igenom scenerierna i typ 3 timmar! Jag har dessutom träning på tisdag o måste läsa ut den jävla Lord Of the Fucking Flies.
Jag har valt att inte ta på mig saker, dels för att jag inte har den tiden och dels för att Therese har sagt de till mig. Att jag ska backa och inte ta på mig så mycket, utan låta de andra i klassen göra det. Till skillnad från alla andra idioter i min klass som tar på sig hur mycket som helst, för att dem tror att man får högre betyg då, fast glömmer och träna och väljer att inte dyka upp på lektionerna så att vi som inte har tagit på oss något får dubbelt jobb i slutändan! Vi har hållit på med det här projektet praktiskt taget  typ hela terminen och jag sjunger typ max 5 refränger liksom, KLART SOM FAN ATT JAG KAN MITT! De e inte som om de är mycket liksom... Och med tanke på de så har jag ju massa tid att lära mig när jag ska av och på scenen. Vilket jag lärde mig i onsdags. Och jag tänker inte sitta och lyssna på när dem med repliker säger dem i 3 timmar  när jag egentligen skulle kunna göra något viktigare. Jag ligger dessutom efter i typ 3 projekt! Mina argument är så jävla mycket starkare än deras. Dessutom har jag skrivit hela jävla manuset. Jag har fan dragit mitt strå till stacken. Vore det inte för manuset, skulle dem inte ens ha någon jävla konsert. Dem kan iochmed detta inte komma med något jävla du-får-ställa-upp-för-laget -snack.

Jag blir så jävla less...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0