Dagens allt

Dagens humör: Bra tills för 20 min sen.
Dagens mående: Har varit illamående i skallen xD
Dagens borde: Hinna med o döma match och repa...
Dagens frisyr: Nyfärgad, tuperad hästsvans med två slingor fram och uppsatt lugg
Dagens klädsel: Svarta leggings, röda Converse, militärshorts och Guns ´n´Roses t-shirt
Dagens längtan: Komma hem och dricka mer glögg (Jag håller på att bli alkoholist. En bortskämd sådan dessutom:/)
Dagens fundering: Hur fan tänker Tobbe o Lotten? Får dem göra på detta viset?
Dagens ord: Kukkaka (fråga en finne vad de betyder)
Dagens tråkigaste: Pendeltågsresan hem från plugget, den tog inte bara 1000 år. Jag hade magsjuka i skallen på köpet.
Dagens roligaste: Min och Cissis diskussion i matsalen och brasilian vax. Fy fan... riktigt vidrig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0