9 nov

Förlåt, men jag måster erkänna att det är svårt att hinna med allt bloggande på helgen. Speciellt med tanke på att jag inte ens hinner plugga det jag ska liksom-_-
Men jag tänkte att jag kanske kan börja skriva ett extra långt inlägg på fredagen om vad som komma skall. På så sätt räcker det med några korta inlägg på lördag/söndag.=)

Nej, usch nu är jag så trött. Måste hinna prata o säga hej då till jakob ordentligt nu också. Han åker nämligen till Norge inatt.=/ kommer dröja innan jag ser honom igen:( Men nästa gång vi ses firar vi ett år tillsammans<3=) Då ska vi skämma bort varann ordentligt!

Va btw en snabbis med mor till Kista centrum idag, köpte en urläcker bomullstopp som var tvåfärgad från h&m för endast 98:-!! Sjukt snygg var den, jag älskar ju svart och vitt:P

Igårkväll var ju egentligen meningen att jag och Cissi skulle ta de lugnt @ myplace, men de blev inte riktigt så. Blev jag Gurre, Freddan, Thom o Jakob istället.  Va mysigt faktiskt.

Vi hörs imorn, mina vänner

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0