30/11

Godmorgon/Godnatt

Har nyss kommit hem. Haft en riktigt mysig kväll faktiskt. Överraskningsfesten för Freddan var superlyckad och det bjöds på mycket god mat och dryck. Lite stelt i början dock, men det gick över relativt fort och jag kände att jag funka bra ihop med hans kompisar. (Vissa undantag, Phille o Gurre) Efter det så skickade jag ett sms till snubben som heter "Rave" i min mobil, han ringde upp mig, bjöd med oss alla på fest. Vi drog alltså dit, stannade inte så länge. Rave heter alltså Jakob egentligen, han också! Känns som att alla i min omgivning heter det..bara för att påminna mig om allt. Han tyckte jag hade blivit assnygg och vill jättegärna dejta mig och en annan sån där underbar grej, Thereses ex, Koff som också är raveare var på festen, detta var alltså efter att jag hade ringt henne o frågat om hon ville med på ravefest xD tur att hon sa nej.
E btw skitlack på Jakob, min kille, men det är en så lång historia att det orkar jag inte skriva om-__-
När vi var på väg till en annan fest efter ravepartyt i Norrviken satt jag o Freddan i bakluckan på Stavves bil och myste:P riktigt trångt, varmt och ja, mysigt.
Tror jag börjar få honom över på min sida, ju mer han gillar mig desto mindre gillar han sitt ex:)
Gurre drog hem vid elva tack och lov, honom slapp jag. Så jag fick skjuts hem o sitter här nu sisådär lagom rund under fötterna i ett tomt palats och bloggar.
E galet trött egentligen men jag var som illa tvungen att logga in på datorn, har lovat Christer-Magister att kolla upp "Julen är Här" . Han vill nämligen att jag o Jagge ska sjunga duett på den. Har ju då julkonsert vid 18-tiden ikväll, Freddan ska btw komma på den. O mormor o pappa o mamma o syster.
Undrar hur Cissi gör bara..hon blev ju rätt ledsen idag kan jag tänka mig...(inte på mig)

Måste komma ihåg o prata med mamma så jag får pengar till mat imorn, har match klockan 10 på Lidingö o sedan ska jag va tillbaka o repa 13.30-efter konserten som BÖRJAR 18..lång dag, lite mat och mycket står på spel.

Fan, nu dör mitt huvud.

Dagens straxt...Godnatt<3

Trevlig 1:a advent:-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0