29/11 08 Lördag

Godmorgon!

Hur mår ni?
Jag mår inte speciellt bra, galet bakis och repet gick rakt åt helvete.
Va ute igår med Gurre bl.a drack massa sprit och blev jävla full, sov hos mig och jag o Gurre stack till repet. Helt oduschade ofixade och så osexiga som bara vi kan vara.
Sitter nu hemma hos mig med huvudvärk som dånar i skallen och en ångest som bara trängs med väggarna.
Ska duscha o göra mig i ordning snart, så blir det utgång ikvälll. Överraskningsfest för Freddan. Vet inte vad som är på G/ inte på G mellan oss, men han vill iaf ha mig där. Åtminstone säger han de. Vi vet ju alla att det killar säger att dem vill, tyvärr inte alltid är vad dem egentligen vill. Det kan tom vara en motsats-__-
E så förbannad på Jagge också... Och blev precis ovän med Thom, nej fyfan vilken meningslös dag!

Undrar om det dåliga måendet försvinner om jag duschar. Gurre har somnat i soffan nu.

Dagens, straxt

<3 Kärlek till er iaf=)

ps. Don´t mind mina dåliga o ständigt så pessimistiska inlägg, men här skriver jag om vad jag vill precis när jag vill.ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0