25/11

Hej!
Jag måste bara inleda och säga att jag hatar mitt trådlösa tangentbord! Hälften av bokstäverna vägrar dyka upp på skärmen och 3 minuter senare ser man en miljon av samma bokstav! Gah, frustrerande.

Hur mår ni idag?=) Jag har haft en rätt bra dag, va kallt o jävligt iof o tågen va sena som vanligt. Jag hade jävlig tur som inte kom sent ändå och hann komma i tid till dagens matteprov. Det gick faktiskt riktigt bra, för Cissi med=) Yay! Sedan hade vi notläsning på passionen, aslätt som vanligt och jag kände hur ögonen slöt sig ett ex antal gånger av understimulation. Efter passionen i 2 timmar drog jag till Jakan och köpte en del julklappar, inte lika många som jag hade hoppats på då en del saker inte fanns och en del grejer till mig själv tillkom, vips så va pengarna slut:p
Får mer pengar snart ändå så någon större fara var det ju inte:) Fick tag i present till mormor, syrran och Cissi. Är alltså helt klar med Cissi o Jakob. Resten får jag ta på typ fredag. Då ska jag färga håret igen också, ser för illa ut när rött hår börjar fade(a) ..måste ju va riktigt het tills lördagkväll och söndag;) köpte en asmysig halsduk och matchande väska till mig själv också, dem ska jag ha på mig på lördag o antagligen imorn så jag vet hur de ser ut o ser vad jag måste köpa till, skulle tippa på att de krävs lite snygga guldsmycken med detaljer i samma gröna färg som väskan (omöjligt o hitta) och legins eller strumpbyxor i den färgen, med en svart snygg klänning och svarta pumps är partydressen räddad. Vill ju vara snygg/sexig och välklädd på samma gång. Måste ta föräldrarna och alla andra med storm. Skulle inte ha något emot o se äldre ut heller:P (inte för att någon tror att jag är så ung som jag egentligen är då, men änd) Fick höra senast igår att en tjej trodde jag var 19. Alltid lika kul o höra. Rött och skogsgrönt är ju en sån läcker kombi också;) Yay!

Jag papercuttade mig själv idag, på en konservburk. Yes!-_-

Jag har övertalat Tobbe att han ska gå med mig på lördag=) hade fan inte vart okej annars:p

Hoppas de där med bolaget fixar sig tills dess:p

Ensemble imorn, i 3 timmar, Africa, I believe.

<3 dagens straxt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0