22/11 GÖTEBORG 08

Cecilia har namnsdag idag.

Hej<3
Blev så sent igår när vi kom fram. Är ju i Götet och lyssnar på Backyard Babies på högsta volym:P Har lite break tills 18 o jag fann en data så mitt bloggande behöver inte läggas på is, tack och lov!
Är i Götet på domarkurs(är en ac väldigt få kvinnliga fotbollsdomare i Sverige nämligen) Va inte superviktigt att jag skulle komma hit i helgen eftersom att jag redan är färdig men man kan alltid bli bättre o bättre. Imorgon är det hemfärd, saknar Jakob så de ska bli kul o träffa honom imorn o dra med honom på Ikea hade jag tänkt:) Nu när han har egen lya behövs alltid nya grejer, o som tjejen i förhållandet är det mitt ansvar att mysfaktorn där hemma ökar, om det inte vore i Vås hade jag lätt bott hos honom, de är typ hans största önskan just nu och visst vill jag hemifrån men de är ju VÅS!! Fan!
Ger inte upp mitt Sthlm liksom:p
Iaf, imorn. Ska se till att massa ljus och julsaker införskaffas. Jag älskar inredning och ljus o sånt i allmänhet så de ser jag verkligen fram mot. Tror jag sover där också:) det är värt o gå upp en timme tidigare för o få va med min älskling.

Måste dra o byta om nu, plikten kallar. Vi hörs sen!

straxt, dagens..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0