2 Nov 2008

Söndag.
Yay! Vi älskar söndagar. Speciellt sista söndagen efter ett lov. Mitt näst sista höstlov ever. Blir nästan lite rörd. Fryser. Kallt. Minusgrader o snart e vintern här på riktigt. Jag vill inte. Vill bara ha sommar och lov hela året om. Vad hände med att plugga de här lovet? Har läst ett kapitel i min roman, that´s it. Fan vilken skit. Måste komma på en bra ursäkt till musikteorin imorn, tror jag ska sjukanmäla mig efter ensemblen imorn o bara åka hem o ta tag i skiten.
Va ute med killarna o drog runt. Rätt mysigt faktiskt. Har vart på stan med mor också, spelat match o fikat hos syrran. Micke har hunnit ringa en snabbis också. Lova att ringa ikväll, gjorde de för en kvart sen men inget svar. Bäst att han ringer upp senare för annars har han lurat mig igen.-_-

Tror ja ska ringa hit Jakob ikväll:) Känns som om de va evigheter sen vi sågs, trots att de bara var ett par timmar sen. Imorn blir de repa, o på fredag o skivinspelning på lördag:p sen gig o sen fest @ my place. YAY!

Känner att jag inte kan skriva idag heller så de e nog lika bra att jag bara lägger ned.

Nu, till telefonen!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0