13/11

YAY! JAG FYLLER 17 O ETT HALVT! 6 MÅNADER KVAR TILLS 18-ÅRSDAGEN!!!!! :D


På söndag är det då ett år som jag och Jakob har varit tsm:) Det ska firas med att vi ska åka till Hasseludden:P yummy. Han kommer hem imorn, o jag måste säga att det har gått otroligt snabbt. Den här veckan har som glidit iväg på en räkmacka och jag har inte ens hunnit vakna. Lite typiskt är det självklart att jag är ledig imorn när Jakob inte kommer hem förrän sent:/ annars brukar det ju vara han som e ledig.
Hade två examinationer idag. Gick rätt bra:) Har inte fått betygen än men det kändes bra. Tänkte sova hos far och syster inatt:) i Barkarby. Ska iväg till Sans Rival(ett konditori där jag antagligen ska börja jobba på) imorn på förmiddagen hade jag tänkt. Ska klä på mig o packa ned lite grejer inför imorn bara. Så får vi se vad Freddan gör ikväll också:)

Anyway, vet att inlägget blev sjukt flum oså men men vad gör man när man e i tidsbrist liksom?=)

dagens straxt..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0