11/11-08

Hej!
Ytterligare en misslyckad träning som jag var tvungen att avbryta efter 20 min. I torsdags hoppa knäet ur led och idag kräktes jag som en fontän. Vet inte vad det är med mig. Det vore bara väldigt opassande om jag blev magsjuk nu. Speciellt med tanke på att vi har konsert imorn och att Jakob och jag firar 12 månader på lördag.  Fan, jag vill verkligen inte bli sjuk! Man kan ju hoppas på att jag bara har ätit något dåligt och att jag typ ska ha mens eller det faktum över hur stressad inför allt jag är. Inte nog med att jag måste hitta den ultimata presenten till Jakob, jag måste dessutom prestera på topp. Jag kommer börja gråta. Jag kan inte ens träna längre.

Ska sätta mig och börja skriva lite inför den helvetes bokanalysen nu hade jag tänkt-_- tråkigt som fan, men det måste göras.

ni får en dagens alldeles straxt

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0