1/11 -08

Shulululu!

Hur mår ni idag? Jag har äntligen sovit ikapp all sömn jag har missat de senaste dagarna. Va på restaurang med mamma igårkväll och bara tog det allmänt lugnt. Jätteskönt!
Idag blir de middag hos mormor ute i Bålsta och sen party;)
Sitter och lyssnar på lite triggande In Flames just nu och väntar på att mor min ska komma hem snart så vi kan åka till Bålsta, så att jag snart kan gå ut!
Efter festen ska jag träffa Jakob hade jag tänkt.
Micke har blåst mig en gång till. Igår var jag så nära på att göra något jag hade fått ångra, bara för Mickes skull. Men så blev de då inte. Kanske lika bra de.

Aja, ni får ha en trevlig lördag<3 så ska jag njuta av mitt näst sista höstlov:(

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0