10 nov

Hej!
Sitter i skolan, gick tidigare från senaste lektionen, skulle nämligen se rockarnas konsert i repan, men nej då. Repan var tydligen dubbelbokad så nu ska dem spela nästa måndag istället.
Tog på mig av min Pink Sugar- parfym efter lunchciggen med Cissi och typ 5 olika personer har kommenterat hur gott den luktar :d
Ensemble om 20 min, de ska nog gå bra o sen är de brukspiano =) (jag kan ju iaf få hoppas att det blir kul)
Ska repa ikväll sen, utan trummis:/ Hatar när Jakob e i Norge. Vet att han måste jobba o försörja sig men när man verkligen älskar någon så är det svårt att vara utan den personen.
Om 3 dagar fyller jag 17 år och 6 månader=) då e de bara halvåret kvar till independence day. YAY!

Ha de bra så hörs vi imorn
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0