Som det barn jag är=)

(+) rökt en cigarett
( ) rökt en cigarr
(+) varit full
(  ) druckit Absint
(+) hånglat med någon av samma kön
(+) varit kär
(+) blivit dumpad
(+) dumpat någon
( ) fått sparken
( ) varit i knytnävsslagsmål
( ) blivit arresterad
(+) hånglat med en främling 
( ) blivit hemskickad från ett fredsläger
( ) gått på en blinddejt
( ) varit kär i en lärare
(+) skolkat
( ) legat med en medarbetare
( ) sett någon dö
(+) varit kär i en av mina internetkompisar
(+) varit i Italien
(+) flygit
(+) sett en del av mig själv brinna
(+) ätit sushi
( +) varit i ett våldsamt förhållande.
( ) tagit smärtstillande
(+) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(+) gjort en snöängel
(+) byggt ett sandslott
(+) hoppat i en vattenpöl
(+) hoppat i en lövhög
(+) fuskat när jag spelat spel
(+) varit ensam
( ) somnat i skolan
( ) använt ett falskt id
(+) tittat på en solnedgång
( ) sovit under stjärnorna
(+) blivit kittlad
(+) blivit missförstådd
(+) vunnit en tävling
( ) blivit avstängd från skolan
(+ ) varit i en bilolycka
(+) haft kramp
(+) känt mig som en utstött
( ) ätit ett helt glasspaket på en natt
(+) hatat mitt utseende
(+) varit vittne till ett brott
(+ ) ifrågasatt mitt hjärta
( +) varit besatt av post-it lappar
(+) varit vilse
(+) varit på andra sidan landet
(+) simmat i havet
(+) känt som om jag håller på att dö
(+) gråtit mig själv till sömns
(+) lekt polis och rånare
(+) sjungit karaoke
(+) betalat för mat med bara mynt  
(+) busringt
(+) fångat en snöflinga på tungan
(+) dansat i regn
(+) skrivit ett brev till tomten  
(+) gjort upp eld på en strand
(+) förstört en fest
(+) åkt rullskridskor
(+) fått en önskan inslagen
(+) burit pärlor
( ) hoppat från en bro
( ) ätit hund/katt-mat
(+) sjungit i duschen
( ) burit en främling i 2 mil
( ) drömt att jag gift mig med någon
( ) fastnat med tungan i metall
(+) skrikit så att jag inte fått luft
(+) stannat uppe hela natten
( ) inte duschat på en vecka
( ) haft en träkoja
(+) blivit puttad i en pool med kläderna på
(+) blivit tillsagd av en främling att jag är het
(+) brutit ett ben
(+) skrattat så mycket att jag grät
(+) gråtit så mycket att jag skrattade
(+) skrattat så mycket att jag spottat ut coca cola på hela golvet
(+) fuskat på ett prov
( ) Vunnit en Sptrippteas tävling
( ) Haft 4-kant
(+) Haft 3-kant
(+) Älskat till soft musik och levande ljus





Kommentarer
Postat av: Jakob

jasså:p dör ser man

2008-06-14 @ 22:26:13
Postat av: Thom

sånt härnt älskar man jue bara:P

2008-06-14 @ 22:37:15
Postat av: thilda

vilka hade du 3-kant me?;P

2008-06-14 @ 22:42:31
Postat av: jakob

ehm..

2008-06-14 @ 22:47:45
Postat av: thilda

vadå? de e väl inte nåra västeråsare:p? eller?:P nu blir ja ju nyfiken

2008-06-14 @ 22:48:25
Postat av: thom

host*

2008-06-14 @ 22:50:32
Postat av: jakob

harkel..

2008-06-14 @ 22:50:48
Postat av: thom

ehe

2008-06-14 @ 22:51:05
Postat av: Ariyan

sluta häng här. vi känner inte dig thilda. lägg av liksom...sluta lev mitt liv o sno min bästa vän!

2008-06-14 @ 22:54:33
URL: http://ariyan.blogg.se/
Postat av: thom

BOOOMSHACKALACK!!!!:@

2008-06-16 @ 01:02:43
Postat av: Jakob

för guds skull! vad du än gör, avslöja inget om det.. det finns freaks här som tror att dem äger Thom!!

2008-06-17 @ 00:23:46
Postat av: Ariyan

nej då, i won´t...<3

2008-06-19 @ 00:20:00
URL: http://ariyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0