Gerard kavalkaden fortsätter<3 Kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.

image40image41image42image43image44image45image46image47image48

För att du är en av de 4 vackraste personerna i min värld. Jag är besatt av dig, dina charmiga tänder, ditt barnsliga leende,din enastående röst, dina personliga fantastiskt gröna ögon och allt du symboliserar. Du har gjort mig, en del av dig finns inom mig. Du har gjort mig till den jag är. Utan dig hade jag varit en fånig kopia, du är mitt allt. Kärlek för evigt<3 Gerard.-

Citat som  Gerard en mycket vacker dag sa:

"If for one minute you think you're better than a sixteen year old girl in a Green Day t-shirt, you are sorely mistaken. Remember the first time you went to a show and saw your favorite band. You wore their shirt, and sang every word. You didn't know anything about scene politics, haircuts, or what was cool. All you knew was that this music made you feel different from anyone you shared a locker with. Someone finally understood you. This is what music is about."

"Be yourself, don't take anyones shit and never let them take you alive"

"Surrounding myself with fans makes me feel like I'm not going through it alone."


Kommentarer
Postat av: Amanda

Aa jag dör, han e grymt snygg!

2008-05-26 @ 18:01:07
Postat av: Ariyan

JAG VET!! Precis som min underbara pojkvän:p<3

2008-06-16 @ 01:05:37
Postat av: Jakob

Naaw<3=)

2008-06-17 @ 00:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0