27/5-08

Tisdag.
Sitter framför datorn i min ensamhet och  borde skriva klart min engelska myt och naturkunskaps mvg-uppgift men jag befinner mig just nu i världens chocktillstånd.
Jag fick MVG i ESO på uppsatsskrivningen förra veckan. Helt otroligt, jag hade en massa att skriva men var tvungen att korta ned en rad information. Tänk att jag trots detta fick ett rent och mycket välbehövt MVG till min samling. Ofattbart härligt! Speciellt med tanke på hur resten av dagen har varit..Imorn har jag en lektion i ESO och sen är det hemfärd för att skriva klart mina 2 uppsatser samt stödord till torsdagens sista examination det här året. Det ska jag nog hinna med innan träningen. Har ju haft ett sånt flyt den här veckan, allt upplevs som klart i mitt huvud och mina fingrar har egna liv.
Jag åt min första cheeseburgare på en väldig massa månader. Det kändes ovant men gott förvisso.
Marco har klippt sig för några dagar sen..
Cissi va extra söt idag, vet inte vad det var som gjorde det. Hon bara var det. Hon och jag blev BTW hotade av en dåre på pendeltåget på väg hem efter att bara ha passerat honom, vilket resulterade i att vi gjorde en polisanmälan på honom.

Kuratorn svarar inte på mina mejl om hur svårt det är för mig att hinna gå till henne och hantera min stress.. >det är nämligen så att mina gamla stressymptom har kommit tillbaka.. Som alltid den här tiden på året när det bara är slutprov och tenteringar, matcher som jag ska spela och matcher som jag ska döma.. men det är inte nog nej, vi har alla konserter  nu också..T.ex på torsdag har vi en sk "Best Of" konsert i repan.. hm..>>YTTRANDE RADERAT<< HÖHÖ.

På fredag är jag ledig:) Då tar alla 3:Or i frysen studenten.. inget att missa för de 3:or som e något att ha har jag redan kontakt med och den kommmer inte förändras efter studenten så det gör egentligen inget att ja missar den.
Christobál e lik gerard btw..
Måste åka till Globen någon dag och köpa mitt akvarium någon dag...måste komma ihåg det

En annan grej jag måste komma ihåg är att lämna matteboken i biblan.. e ju klar med kursen som tur e.. Tänker inte ha en klar mattebok som väger 3 kg hemma liggandes hela sommaren. Nej inte ett minne av skolan ska förstöra min sommar.

Adios Le pidos!

Kommentarer
Postat av: amanda

damn jag dör för gerard:p<3

2008-06-16 @ 01:03:17
Postat av: Ariyan

jag har redan dött för gerard

2008-06-17 @ 00:22:31
URL: http://ariyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0