11 maj 2008

Vilken underbar helg! Vilket underbart väder!
För andra gången i år första gången i Sverige i år kan jag ta på mig bikinin och inte frysa! Ligger ute på Klintholmen (vår ö) med Jakob och solar o grillar och har precis gjort lite planer inför årets största födelsedagsparty!XD I can´t wait! Liveband och dans.. sprit och mat, ballonger och tält, tårta och presenter, hångel och tjejer och killar i alla åldrar.. Vilken underbar fest det kommer bli! Det blir båttaxi ut till ön då jag själv kommer vara kapten med min förste matros Jakob och maskinerist Thom till assistans för allas trevnad.. vi kommer dock att få åka i omgångar då det stora antalet människor inte ryms samtidigt i vår stora Flipper. Vi möts enligt bestämt i Kallhälls marina.

Moshpit Open! Jag kan inte sluta tänka på de!!! Fett kul det kommer bli! Paula, jag, jakob och Thom.. Undrar om Amanda o Lovisa ska dit?

Nu ska jag gå ut och njuta av solstrålarna igen, kände bara mig tvungen att lägga ut någon kommentar idag om mina fantastiska planer:)

KÄRLEK!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0