Jakob

Din styrka är så svår att finna, jag känner mig så mycket starkare nu, den känslan känns bra.
Dina ord gör mig hel igen, dem här ögonen kan aldrig ljuga, du är så gudomlig.
Jag är aldrig ensam, du är aldrig ensam.

Jag är helt betagen min Gud, dina lockar nuddar mitt ansikte och då kan jag flyga. Du fick liv i mig igen, äran du har funnit, jag står i djup skuld till dig. Utan dig skulle jag aldrig ha överlevt. Jag är aldrig ensam.

Ditt leende är himmelskt, jag förtjänar inte allt du ger mig. Ditt smekande gör det svårt för mig att andas, det ryser i mig av lycka nu. Du är så fin.

Hjärtat slår för mitt liv, mitt huvud är glatt och jag, Jag kommer älska dig tills dagen jag dör.

Jag är aldrig ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0