IRSTA!!

Fy fan va roligt de e!! Trots att man bara har sovit typ 2 timmar inatt och ständigt är igång så kan jag inte klaga. Jag trodde det här skulle vara ytterligare en turnering då jag bara skulle sitta och tråna efter jakob:P men nej, han och thom e i italien och åker skidor och där får dem gärna vara för så länge jag e här med er tjejer, så LEKER LIVET!! Helt enkelt.
Match efter match och hög musik på rummet (som som vanligt består av ett övergivet klassrum någonstans i Västerås)  fullt med chips och läsk och bara tanken på att det finns pojkar från hela sverige i samma byggnad som mig gör mig ivrig, ja nästan tillochmed förbannad. Fan i helvete att man e upptagen nu då!! sen när man e singel ser man inte en het kille på flera månader och nu e alla samlade i samma hus!! vad fan, tänker du och helt plötsligt kan jag avslöja att livet leker inte längre. det har egentligen aldrig gjort det. Livet suger bara lite mindre. Hade de inte varit för er tjejer i laget och alla roliga pojkar i klubben hade jag nog aldrig ens varit här nu.

Nu e de disco och sedan har vi sista matchen 00.40:S fett weird men klarar vi den e vi vidare till a-slutspel:D:D Håll tummarna för fan Sverige!! Vi tar dem med storm!! Final väntar!!

HA det bra i sthlm så kommer ja snart!! och jakob och thom om en vecka! pussar ni vet att jag älskar er, mina otroligt hängivna läsare!!

EROS RAMAZOTTI PÅ ER!<3333333333 kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0