MVG I ALLT

Fan jag dör av lycka! VIlket jävla år, det har varit en helvetes kamp! Tack o lov så ger det utdelning också!

vilken bra dag det här har varit även fast det bara blev jag o cissi på grönan i slutändan, drog med oss Alexandra i typ 1 timme iof men ändå... perfekt väder, perfekt kompis o perfekt med folk.(det va typ inga folk där:P) vi åt popcorn, sockervadd, glass o hamburgare! allt som man ska göra på tivoli. och jag spydde på mig själv:P!! YES; finally har jag gjort det också. har aldrig spytt av karuseller förr:P ännu en oskuld mindre:P

Elias o jag har kommit ur vår svacka igen;p men Paula kan ta sig. precis som Janina. Palla!

imorn ska jag till den årliga kollen hos tandhygienisten klockan 13 å sen e det party party;p ska ju fira de finfina betygen vetu:p så janina, ja tror jag tackar nej till din lama fika.

Onsdag, dagen full av förväntningar...Elias? Inte Elias? Elias?

It´s time to go so goodnight sweetheart, goodnight<3

Kommentarer
Postat av: Jakob

Grattis!!!<3<3<3 hur vill du fira?:P;)

2008-06-17 @ 00:34:31
Postat av: Thom

Dudurududu Goodnight Sweetheart well it´s time to goho. dudurududu goodnight sweetheart well it´s time to go. I hate to leave you I really must say so goodnight sweetheart goodnight

2008-06-17 @ 00:36:40
Postat av: Ariyan

med dig såklart!!<3 mwaah



Thom vad fann, palla kunna hela texten och tilloch med basgången:p beautiful med bakgrundsmusik thou:P

2008-06-19 @ 00:06:50
URL: http://ariyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0