hemma igen..

2 musikaler, 2 konserter, 10000 nya erfarenheter och en jävla massa liter sprit senare är det måndagmorgon och jag är hemma igen efter en mycket intressant weekend i london. 2000 kronor fattigare.
Omgiven av kärleksfulla människor och härliga äventyr ville jag mest bara hem. Saknade mitt normala liv. Vill ut och tälta med Cissi och till grönan med elias. Jag vill bara vara ung igen, känner mig som en världsvan dam med noll mål för framtiden då hon redan har gjort allt.
Vill njuta av solen, vännerna och livet.
Suck, tröttheten kommer till mig och jag känner nästan hur kroppen sakta dör lite mer för varje sekund.
Smsade sandra för första gången på typ 5 månader, vi pratar inte med varandra längre. Hon har enligt min mor ringt  hem till mig men jag har som vanligt aldrig varit hemma. vi får se om hon svarar, tvivlar på det.
Undrar om jag får betygen idag?

jobb i helgen som vanligt och kör ikväll...

ciao

Kommentarer
Postat av: jakob

tack och lov för att du är hemma igen!! FAN VA JAG HAR SAKNAT DIG SÖTNOS!! NU SKA VI MYSA FÖR EVIGT!!<3 ÄLSKAR DIG

2008-06-11 @ 19:46:55
Postat av: Ariyan

eller hur!!:D:D:D<3 vi har ju inte kunnat göra vad vi velat där nere:P hehe

2008-06-14 @ 22:46:40
URL: http://ariyan.blogg.se/
Postat av: thom

eeeuuww! Get a room!

2008-06-16 @ 01:01:45
Postat av: Ariyan

määh! va du e taskig!:P de e min blogg, jag bestämmer här. du kan skaffa ett ENKELRUM!! bara för att du e singel o ensam;P MWAHAHA.. hämnden är ljuv!

2008-06-17 @ 00:25:09
URL: http://ariyan.blogg.se/
Postat av: thom

jo du har rätt... du vill ju inte ha mig:/

2008-06-19 @ 00:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0