21/6-08

Tillägnat min älskade pojkvän Jakob<3:

Jag vill bara ha dig nära, där du kan stanna för evigt.
Du kan vara säker på att det bara kommer bli bättre.

Du och jag tillsammans, varje dag och natt.
Jag är inte orolig för allt kommer bli perfekt.
Folk får gärna snacka, dem får säga vad dem vill. Jag oroar mig inte, för jag vet att allt kommer bli perfekt.

Ingen, ingen, ingen kan förstöra det jag känner för dig. Dig, Dig.
Kan förstöra det jag känner för dig.

När regnet öser ned och mitt hjärta värker, finns du alltid tillgänglig för mig.

Kommentarer
Postat av: Jakob

jag älskar dig<3

2008-06-23 @ 17:40:13
Postat av: Ariyan

Jag älskar dig med<3

2008-06-25 @ 17:17:04
URL: http://ariyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0