Det är inte över.

Jag blev bortblåst. Vad kan jag säga? Allt verkade rimligt. Du har tagit iväg allt och jag kan inte handskas med det.

Jag försöker att se på dem bra sakerna i livet, men bra saker i livet är svårt att hitta.
 Vi har blåst iväg det, vi har blåst iväg det.
Kan vi göra det här bra igen?

Ja, jag kommer försöka göra saker och ting rätt den här gången.
Låt oss börja om på nytt igen.
Försöka göra det rätt den här gången.
Det är inte över.
För en del av mig är död och nedgrävd.
Den här kärleken dödar mig.
Men du är den enda.
Det är inte över.

Jag har tagit allt man kan ta och jag kan inte vänta längre.
Vi slösar för mycket tid.
Vara stark, stanna kvar.
Får inte låta det förstöra för oss.

Mitt liv med dig betyder allt, så jag kommer inte ge upp så lätt.
Jag kommer lägga det bakom mig, bakom mig.
Kan vi göra nåt bra av det här? För det är bara missförstånd.

Vi kan inte låta det här komma undan!
Släpp det, släpp det
Bli inte egoistisk
Släpp det!


Kommentarer
Postat av: Ante

Daughtry?

2008-01-08 @ 20:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0