Trappan

Sjukt kul igår med Lina & Nelly;P haha vilken underbar piercing Nelly har gjort! Jag dör:P fett snyggt...
Däremot hade vi ingen aning om att Sexuella Trakasserier skulle spela på samma ställe som J.Fucking B skulle spela på! Jag hatar dem och det kändes som om jag var en fjärt i världsrymden för att vi är "töntar" fan va ledsen jag blev på dem... dem kanske bara var i en chock eller nåt. Vi var iaf väldigt snygga:P Aldrig mer Dennis asså:P det var det värsta jag har sett och hört...Simon ni vet, (Jennifers gamla strul) han var där helt näck! Fett sjukt. Nej aldrig mer trappan det kan jag iaf konstatera... det enda det ger en är en sjuk förkylning dagen efter och en jävla massa ångest som man får trängas med..

Jag är fett ledsen och besviken på dig, Jakob. Du sårade verkligen mig igår. Jag känner inte för att lämna ut allt här på bloggen men när du läser det här får du hemskt gärna höra av dig till mig. jag vill prata och det var därför jag ringde igår men det ville tydligen inte du.=/

Mamma pressar färsk apelsinjuice till mig nu:) helt sjukt underbart. Jag är sjukanmäld från jobbet också, det känns bra för jag tänker nog jobba imorgon istället.  Idag ska jag o Cissi till Jakan och köpa smink och hårfärg för typ 400 spänn:P haha LOL^^ Måste höra med Vivvi om hon har lust att hjälpa mig med hårfärgningen sen, så att jag har någon att skylla på om det blir fel:p... hoppas jag träffar pappa idag så¨att vi kan dra ut och köra sen också:)

Nästa helg har typ MIckis fest:) fett soft:P LOL^^ Jag måste köpa nåt kul till henne:).. pussar<33

Jag skriver med senare idag när huvudvärken har lagt sig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0