Röstenprojekt, SLÄNG DIG I VÄGGEN NU!

Gud, va härligt!! Jag måste bara säga det.. nu är det här teoretiska projektet över och finally ska vi förhoppningsvis börja sjunga igen. vad man har längtat! Har precis haft provet och det var superlätt! är så lättad=) MVG nästa asså. Det var typ bara 2 frågor som jag var tvungen att tänka till på trots att jag inte har pluggat mer än en dryg timme med Mickis. Så jag antar att det är sant det dem säger om att kortidsminnet kommer ihåg saker i upp till 30 min. funkar ju fantastiskt asså:) Fint väder är det också=) jag blir så glad. Pappa ringde och sa att det kanske inte ens blir TYskland utan det faktiskt till och med kan bli Spanien!! WOW!! Fatta va soft det skulle vara just nu liksom...=) jag vill. Har matteprov på måndag vecka 10, det känns inte bra, speciellt med tanke på att jag kommer vara bortrest=/...
 Nu kom Sasha hit=) det har tydligen gått bra för henne också:) vad glad jag blir=) verkligen fett kul.

igår hade jag gospelkör, det var också kul:)

nu är det varmt här och vi ska kolla på soultvåornas februarikonsert om en timme:) så man kanske ska slänga i sig lite käk.

Mañana Mañana!!

puss hasta luego baby<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0