Just Go

Nu sitter vi här i skolan.. "jag är en kompis trion"alltså.
vi sitter och lyssnar på Jakobs nya demo...Mickis tycker den är jättefin:)
Cissi sov hos micke inatt igen:)...tur att hon är glad iaf:P han sa dem tre magiska orden till henne inatt.

Idag har vi genrep...hoppas Sasha sätter sina solon idag för annars lär hon inte få behålla det. Tyvärr...

hm hm...lalala jag hatar arbetspass. lalala det finns inget att göra.  Jag vet inte vad jag ska skriva...

jag fick en påse natt katten av mamma i lördags:) dem är fett gulliga:)
mwhaha skadeglädje asså... en viss person som jag stör mig på fick ig på sitt senaste uppspel:) LOL^^

Jag ska träffa amanda på onsdag och boka 5 st Aiden biljetter. Jag dör!! Fan va kul det kommer bli=)
 Och på torsdag är det alla hjärtans dag och då spelar HIM på Nalen.=) synd att jag inte hann få tag på biljetter. Men jag kommer ha kul iaf:P ska ju till en speciell person;)

jaja, nu ska vi ha återsamling i klassrummet typ:P...

pussar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0