7/2 Dagens + & -

+
- Mobilen kom till sin rätta efter två långa dagar utan den och jag blev otroligt lycklig då jag såg att den faktiskt fungerar fortfarande och har alla funktioner kvar;)

- MVG på presskonferensen, Ivan var supernöjd! Behöver jag säga mer än så?

- Sista dagen i skolveckan. Studiedag imorgon ;) helt fantastiskt!

- CSN-KOrtet är aktiverat;) Fett härligt, då lär det ju bli billigare Donken besök för min del;)

- All mina kläder är tvättade;)

-Mitt rum är städat.

-JAg ska äta chips från LIDL imorgon;)

-Jag ska leka med Cissi

-Jag ska träffa mormor

- På lördag är det födelsedagskalas

-På söndag jobbar jag och skaffar lite mer pengar till London;) (snart snart)

- Snart är det AIden och Good Charlotte!!! Jag spricker!!

-Februarikonserten snart=) då ska Gabbe sjunga;)

-RNB konserten snart... TACK! VI SLIPPER SJUNGA MER MARY J BLIGE MUSIK!

-Sasha sjöng fett roligt på ensamblen idag;) haha, hoppas hon inte gör så att alla får värsta skrattattacken i repan bara;)


 

_

-Jag måste ge tillbaka alla Amandas cd skivor på måndag efter ett längre långlån=(

- Jag var tvungen att åka till hittegodsavdelningen 2 gånger innan jag fick tag på min mobil idag=(

- Mickis kan inte leka med oss imorn=(

-Jag jobbar på söndag=( otroligt slitsamt

-Jag måste göra: 1. Energihäftet. 2. Intervallhäftet. 3. Röstenläxorna! typ 2 stycken! 3. Ringa Mormor. 4. Hämta ut mitt simkort på posten som ligger åt helvete. 5. Köpa alla hjärtans dag present...(vill ´"skaffa" MCR tröjan till ni vet vem;))

- Köpa Friskis kort

-Ge Cissi 40 spänn

-Städa klart i mitt rum

- Tänka mig för vad jag skriver och hela tiden komma ihåg att pappa läser min blogg...tyvärr. Har inget privatliv vet ni. Det är inte roligt men dem har inte höga tankar om mig mina föräldrar eller någon tillit heller så... Förlåt att jag tröttar ut er med mina numer tråkiga texter men jag vågar inte skriva precis som jag vill längre=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0