Måndag 15/12

Sjukt onödig dag i skolan idag. Verkligen. Fick en bok o vi röstade fram nya låtar. Jag fick inte något val igenom. Dem sög. Det gör nog den jävla boken också.

Undrar hur julen blir, så jävla struligt i familjen just nu och alla jävlas med alla. Jag vill inte fira med Gustav o dem! Jag vägrar fan de. Mormor e falsk som satan.

Anmälde mig till Asissi idag iaf, så gissa om jag längtar till april.

Nya sl-korten imorn, tack. Masterclass, jag o Elin ska köra en duett på Julen Är Här. Kan bli asbra faktiskt.
Sitter o väntar på att pappa ska höra av sig, han skulle väl hämta mig oså skulle jag sova hos honom inatt..

Imorn ska mamma beställa en lila klänning som jag ska ha på jul. Den e rätt snygg faktiskt. Hon är ju hemma o är sjuk.
Jag o Cissi skiter fullständigt i Lugna Gatan mötet...de börjar 16 o vi slutar 14 så nä, de känns inte speciellt aktuellt faktiskt. Inte med tanke på att vi halvt om halvt e ovän med Viktoria också. Vi tänkte gå till H&M o köpa silverglitterspray till håret som vi ska ha på skolavslutningen istället.

Btw, matteprovet som vi gjorde i fredags, jag har fått reda på att jag inte fick IG, vilket jag var övertygad om. De står att jag slipper omprov och att betyget blir minst G. jag är överlycklig! Trodde till 110% att jag skulle få göra om provet och sa att jag skulle göra mycket för ett G. (O då är jag ändå en person som har lätt för matte och normalt får MVG på matteproven)Provet VAR skitsvårt. Cissi rev sitt prov tom, hon ska ju tenta skiten så hon satsar såklart på full pott.

Men kom igen pappa, jag e fan trött. Ring o kom o hämta mig!

Jag rökte en cigg idag, första på skitlänge. jag e fett stolt över att jag nu har återgått till o ta en irritationscigg o feströkning. Precis som förut.

Jag bara pladdrar...Anyway, ni ska få en dagens alldeles straxt.

<3

jakob, älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0