Lucia 13/12 08

Hej!

Har varit uppe i ett x antal timmar, som vanligt denna Luciadag. Är uppe o lussar runt om i sthlms alla möjliga kyrkor o konsertsalar.

Tänkte mest önska er alla en trevlig Luciadag oså...

...o sen tänkte jag bara lätta mitt hjärta.

Bland det värsta jag vet är när någon jag bryr mig om mår dåligt.
Igår kom en vän fram och hälsade på mig och jag ställde som vanligt frågan "Allt bra?" och svaret blev ett nej och personen i fråga bara gick därifrån innan jag hann ge den en kram eller något. Jag är inte typen som skvallar och om det är något jag vet så är det hur det känns att må dåligt.

Dagens goda gärning: Skrev ett mail den denne och skrev att denne aldrig ska tvivla på o ringa mig oavsett vad det gäller. Positivt eller negativt, de behöver inte ens vara det. Om man bara vill prata eller höra en annans röst. Det är okej. Bara att veta att någon lyssnar och bryr sig om, det är guld värt när man mår dåligt. Ja, jag vet att det låter klyscheeaktigt men det är iaf sant för min del. Har man varit djupt nere i skiten så vet man.

V idag är du i mina tankar och har hedersplatsen i mitt hjärta. Jag tänker på dig och du betyder mycket mer för mig än vad du vet om.

<3

Dagens, straxt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0