2 dec 08

Hej!

Sitter hemma vid datorn här nu, har tränat tills jag ville spy som ett gnu.
Känner en doft av hyacint, eller var det bara en enkel fint?
Blossa ska ned i magen skvalpa, så att det känns i huvet som en lampa. En lampa så varm och yr, hoppas jag inte får en ful frisyr.
När mamma ska in genom dörren träda, jag hoppas jag får mig en fin bräda.
Saffran och ljus uti vart hus, det kan nog leda till mycket bus. Julsång och stämning dagen till ära, Jakob mig under misteln ska bära. Där ska han ge mig en kyss så varm, så han får se min nakna barm.

:D

haha, blev värsta rimmet. Satt o lattja bara:P Jacob är i Norge=/ saknar dig!!! Kom hem nu... Dagen igår slutade med massa bärs och klockan blev väldigt mycket innan jag somnade, hamnade i telefon med både Thom o Jacob o ja, på den vägen gick det. Jag orkade inte upp imorse utan kom till skolan först till passionen klockan 12. Då hade vi notläsning och a´vista läsning. Skiitlätt asså... Mitt lag vann tävlingen sedan;P Måste sätta mig o göra matte, musikteori, brukspiano, epoker nu under mina kommande lediga dagar... har utvecklingssamtal imorgon och även möte med Christer. Det ska nog gå bra=) Sen har jag ensemble, hoppas verkligen det går problemfritt. Har vissa i klassen som hetsar upp sig över en del saker som löser sig i vilket fall. Hade samhällskunskapsprov idag, det var svårare än vad jag hade förväntat mig men jag tror de blir högsta möjliga betyg ändå:) En dag kvar i skolan sen är man ledig i 4 dagar=) Skönt! Ska iof förbi jobbet på torsdag oså, men relativt ledig är jag. Har bokat upp mig på lördag med Harry B James, nice.
Måndag är de spelning som sagt, Saving Joshua. YAY! Måste se till o hitta Amanda i skolan imorn så att vi kan diskutera.

Dagens present: 3 - pack mixade örhängen varav ett par e dem svarta hjärtörhängena jag har velat ha i 200 år, visserligen lite små hjärtan, men hellre små än inga alls.

Nä, nu är de decemberfika o tv som gäller..

Sen telefon med Jakob<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0