18/12

Hej o förlåt för att uppdateringen SUGER!

Inte meningen, är bara så fruktansvärt trött alltid när jag kommer hem från skolan. Så skylla ifrån mig på att jag har mycket o göra funkar inte den här veckan:P

Idag däremot, är en fullbokad dag.
Började 9 i uppehållsrummet tsm med dans o teaterklassen och vi skulle ha pepparkakshustävling. Uppgiften var alltså att göra en känd byggnad utav ett "pepparkakshusset" (sånt som ser ut som en stuga i Dalarna typ, ni vet) Inte lätt kan jag säga... Men, min grupp (Jag, Cissi, Becka, Amanda, Petri o Kevin) vann priset i kategorin som hette nåt i stil med "Mest estetiskt snygga skapande:s" typ. Vilket var bra för om det inte handlar om det yttre när det kommer till pepparkakshus, då e jag ganska lost kan ja erkänna.

Så fick vi ut lappen om det individuella valet. Jag valde Rättskunskap A 50p på HT och psykologi A 50 p till VT. Hoppas jag får det. Sen ska jag försöka läsa svenska C och Engelska C parallellt med Eng B o Sven B på egen hand o sen har jag redan fått utökad studieplan så jag kan läsa Spanska 3.

Så på väg hem (sket i jullunchen för jag äter ändå bara laxen o den e dyrast o finns minst av) stannade jag o Cissi i jakobsbergs centrum så hon kunde köpa en ögonbrynspenna o ett linne. Sen drog jag hem, åt o gick o lade mig. Gick upp nyss, ska iväg på möte med jobbet o Cissi e färdig tränad o ska försöka dra sig från fadderbandet så fort de går o sedan komma till mig. Vi ska ha lite mysig singstar-kväll oså hos mig. Christer e ju out of town så vi bitches får passa på. Som man brukar säga, när katten är borta dansar råttorna ¨på bordet:P Vi ska för övrigt färga o locka Cissis hår. Vi ska va helvita imorn;) o lockigt svart hår bägge två. Skolavslutning imorn. YAY! De blir btw silverglitterspray också.P

Jävlar måste rusa!

<3

Ni får en dagens sen:-*

Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha jag äter också bara laxen! men det fanns ingen lax i skolan....blääää. amanda har lagt upp vårt pepparkakshus i sin blogg men det enda man tänker på är min fula min i bakgrunden haha

2008-12-20 @ 23:00:34
URL: http://bizzi.blogg.se/
Postat av: Ariyan

haha är de så? fan, de måste jag kolla:P

Lova att ha en superduper jul, okej?:p



Btw, vi kör på svenska c till individuella valet tycker ja:)



KRAM

2008-12-22 @ 17:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0