11/12

Hej! Nu är min skoldag över sedan en timme tillbaka. Sitter i skolbiblioteket och väntar på Cissi som är på möte. Vår dag bestod av en mattelektion som var totalt jävla meningslös som vanligt och vi gick istället på stan...Har lagt undan en väska som jag ska få i julklapp av mamma o Cissi köpte ny piercing. Sedan drog vi runt i Gamla Stan o letade väggalmanackor och gravyrsmycken.
Fyfan, nu kom det massa jobbiga människor hit-_-
Googlade upp Jakob o de visade sig att han visst sökte Idol:P jag hade ingen aning om det.. måste lyssna på klippet någonstans men, skoldatorer.. Dem suger. Ska gå upp en våning och se om det vill fungera bättre där.

Julshow nr2 idag, med Serina bla... Jag tänker skita totalt i den. När Cissi är klar ska vi nämligen till Kista centrum, hon ska köpa julklappar, eller iaf kolla. Jag är redan klar med mina klappar, tack och lov.
Jag ska tvinga Gurre o lämna tillbaka mina kläder också... polisanmäler honom annars.

Ska ta tag lite i mitt rum också, städar ju lite varje dag inför julen. Vill göra det ordentligt nämligen, därav sådan tid.

Har på mig min Viktor&Rolf tröja idag, det var väl ett år sedan sist. Den är varm och en kylig dag som denna kan jag stå ut med att man ser lite större ut.

Lucia på lördag, ska va i kyrkan typ klockan 5.30 och repa, sen blir det Luciamorgon.

Matteprov imorn också, skriftligt slutprov. Måste ha MVG på det asså, vill bygga upp ordentligt inför betyget. Ska väl försöka plugga lite idag. Borde se till o lära mig additions och den där fucking substitutionsmetoden, eller vad fan den heter x) känner mig något osäker på dem...

Undrar vad annat som händer i helgen, ska väl ut till Bålsta imorn efter provet o sen kyrkan på lördagmorgon o eventuellt blir det teater på söndag, om inte Cissi mot förmodan skulle bli sämre igen. Ska inte festa iaf, e så jävla sliten. Vill bara ta det lugnt för det här suger, o må såhär asså. Lite glöggparty blir det ju imorn i vilket fall, Lucia en gång om året.

Funderar på om jag ska färga håret någon gång snart igen, eventuellt mörkare...

Nä, nu blir det drygt o skriva mer oväsentliga grejer.

Dagens, straxt.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0