1 dec

Hej, va på lite dåligt humör. Saknar Jacob som faaan. Han är i Norge nu. Igen... vill bara att han ska komma hem. Längtar tills fredag, så typiskt att jag har 2 lediga dagar när han inte är hemma:( och jag fattar inte att jag saknar honom så sjukt extra mycket när han inte är i Sverige=/

Ska iaf på spelning på Kafé 44 om en vecka. Ska bli så nice. Saving Joshua spelar. De går riktigt bra för mina Vås-polare. Ska ju på Europa turné o värsta plattan o grejer;) Amanda o Lovisa(mina konsertpolare) är självklart på. Ska passa på o köpa en t-shirt då faktiskt. Ska höra med Jakob om han har lust o hänka, skulle tippa på inte. O absolut inte Thom, de kommer aldrig inträffa. Saving Joshua är ju f.d Dicember, där Thom o jakob spela förr. En liten incident inträffade och nu pratar inte dem längre. Thom tycker dem är för skrikiga. Men aja, kan bli trevligt med mina gamla AF-polare=)
LÄNGTAR!!! Tills helgen o Jakob o konserten!!

Sh-prov imorn, aslätt tror jag xD borde vara lätt som fan för mig. Funtar på o tenta av ämnet men ofta förlorar man mer än vad man vinner på o tenta av saker. En dålig dag och ditt betyg e förstört.

Önska mig lycka till, ska ladda med Screamo-musik nu o lägga mig i sängen o prata med Jacob<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0