17/8-08

mår fett dåligt. trots sommarens äventyr såsom london, kreta, metalrown, alla konserter, åland o allt.
orkar verkligen inte.

saknar cissi, jakob o thom. de är alla ledsna men hanterar de på olika sätt. en super, en annan gråter, den tredje jobbar o den fjärde bloggar. bearbeta sorg är alltid en långvarig process som kräver olika saker av olika människor.

såg en äcklig film igår, den hette REC o i fredags var jag o Cissi på bio o såg barnhemmet. sen drog vi till tanto o träffa hannes o sebbe. Mötte freddan en snabbis  på söder oxå. Cissi sov över hos mig o vi snacka kärleksproblem hela natten. När vi vaknade på lördag morgon åkte vi in till stan o checka second hand butiker. det fanns inget så vi drog o åt lunch på taco bar med en van helsing efter oss. visste att han skulle bli intresserad av cissi.

hoppas allt löser sig mellan mig o jakob o att thom får vettet tillbaka.
Norgeflytten tär på oss alla o de sätter verkligen sina spår.

Dennis ringde inatt men jag pallade verkligen inte.

ska träna spinning idag o sedan bara ligga i soffan o typ gråta.
möjligtvis sätta på lastfm o lyssna på min deprimerande musik.

har ingen kontakt med paula o janina.

skolan börjar på torsdag.

jobb lördag o söndag.

grönan på lördag efter jobbet.

gymma på torsdag/fredag.

men nu ska jag hem o träna.

ha de bra, lovar o komma med något mer postivt imorn. nu är nämligen semestern över o jag ska komma igång med o blogga varje dag igen.

ha de bra. jag ska ha mvg i alla ämnen igen, bara mnåste det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0