Snusklandslaget!!!!!!!!!!!!!

Efter skandalmatchen rent ut sagt mot Brasilien har jag och resten av fotbollsSverige all rätt att högt och tydligt uttrycka vår frustration då antagligen mer än 90% av oss tittare satt i soffan på något sjukt hotellrum i Helsingborg och sa "Vad i helvete är det här? Jag skulle göra bättre själv!" varav åtminstone 70% faktiskt skulle göra det något alldeles extraordinärt mycket bättre än Pungberg, Floppen, Salamander, Snoor, Dicke(n)ilsson, Allhäck, Kukic och Penetry. Nu kände jag att den meningen blev väldigt lång men jag var bara tvungen att göra så för att ni läsare lättare ska uppfatta min grymma ilska till Lagerbäcks "enastående" fotbollslandslag.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0