Kärlek.

"Vi har alltid varit så fina du och jag och jag minns allt som om de va igår. Kortet min pappa tog när vi var uppklädda innan vi åkte, korten vi tog där, alla tokiga saker vi haft för oss, när jag slickade grädde från din arm. Allt."

"Om det är så som du säger att du är den som aldrig kommer låta oss glida isär först så kan jag bara varna dig, du kommer få stå ut med mig resten av ditt liv för jag kommer inte heller vara den som låter oss glida isär. Ja, tänk vad världen leker med oss. Jag tänker precis likadant som du, vi hade ju hittat vår sång och allt men vad hände? Jo, när jag hör den sången så känns det som att jag inte vill höra den för att om du skulle vara hos mig skulle jag bara vilja ha dig ännu närmre. Vi skulle ju trängas i min klädkammare, eller var det inte min?;PHehe. Det var ju så allt var planerat men vad som än händer så kommer du alltid vara hon som fick  mig att älska en person mer än vad jag troligen någonsin kommer älska igen. Första riktiga kärleken kommer aldrig bli ersatt och kärlek kommer aldrig bli sig lik igen. Det enda jag vill är att jag ska få kalla dig min för evigt och att du ska vara " den lyckliga killen på Humlegatan 20s flickvän". Det enda jag behöver av dig."

det här sa han till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0