Första dagen på resten av mitt liv?

Klyschor, klyschor och återigen bara klyschor men ärligt talat så ska jag få denna klysha att bli till verklighet...

Idag ska vi börja gymma igen!!!!! Fy fan va längesen de va.
Efter ett sjukt seriöst möte med fotbollen igår om att förbättra vår kondition så att vi alla kan spela i ettan sen... om hur vi ska börja gymma och sedan mönstra för att göra Pliktverkets hårda fystest. bara för att se om vi klarar deras hårda kriterier... Det värsta är att man kanske inte ens passar för att få mönstra o göra deras prov. Vad är det för shit? Kan man inte bara gå till vilken sjukgymnastmottagning som helst och göra vanliga tester där.. Då behöver man inte ansöka om att få testa sig. Men nej då, det här är Djurgårn som ska vara så seriösa och visa att alla deras spelare minsann klarar av att göra lumpen, att vi är tillräckligt vältränade för de... jävla snobbfasoner... Aja, jag kommer iaf bli antagen, det är jag rätt säker på.. Själva grejen är att jag inte ens är intresserad av att göra lumpen i slutändan ändå...

aja hej då så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0